fredag, mai 24, 2013

Tømming av vannseng

I dag har vi hatt et strålende væer. Jeg laget meg en skål med
menlonyoghurt, musliblanding, banan, bringebær og blåbær.
Satte meg ut i solen og koste meg.


I går ble det et strålende vær, utover dagen.

På dagen i går kom min mor og Thorstein.
De skulle hjelpe meg med å tømme vannsenga mi.

Denne sengen har vært min følgesvenn i nesten 23 år.

Det var litt vemodig og skulle kvitte seg med denne sengen.
Men jeg hadde ikke noe valg, da jeg har fått mer og mer vond
i ryggen av og ligge i den.  Jeg har ME og i den forbindelse,
bruker jeg senga mange timer i døynet.


 I melomtiden til jeg får meg ny seng, skal jeg ligge på denne.
Kan si den første natten ikke ga meg mye søvn.

Har fått ut sinkbøtta med blåklokker i.

Himmelsk #138

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...