tirsdag, juli 30, 2013

LDN start



1 dag 30.07.13

Været i dag: overskyet, litt regn, sol utpå dagen og 17grader, snere 21 grader



Jeg har ME, og i den forbindelse har jeg lyst til å prøve ut LDN,

for å se om den har noen virkning på meg, og min sykdom.



Legen ringte meg i går, og sa at nå var resepten min på LDN klar.

Så jeg kunne bare komme og hente den.

For så å dra på Svaneapoteket i Moss og få de ut.

Når jeg kom på apoteket, hadde de solgt ut min dose,

som legen hadde ringt og avtalt at jeg skulle få.

Da var det å vente til de fikk inn mer LDN i dag. (30.07.13)

Når jeg sto opp i dag, dro jeg på apoteket og hentet Naltrekson 3 mg.

Det er ikke så mye info om LDN, så jeg syntes det kan være greit å notere ned litt,

om mine erfaringer. (skal tilbake til legen den 26 august, med referat om hvordan det går)

Leste litt om LDN (lav dose naltrekson), og fant ut at det kunne være lurt å ta pillen på kvelden.

Grunnen til dette var: Når man har tatt LDN så er de opiate reseptorene i hjernen blokkert i 3-4 timer. Dvs at du "mangler" kroppens "lykkestoff" i denne perioden. Dette kan selvfølgelig medføre at man føler seg litt "miserabel" i denne perioden. Derfor er det lurt å sove etter at du har tatt LDN. Etter disse timene får du et hevet endorfin nivå som kan gjøre at du føler deg vel og full av energi.

Da har jeg tatt min første LDN dose på 1,5 mg. Og klokka den er 23.25.
Blir spennende å se hvordan den første natten blir. Om jeg merker noen forandring.

1 kommentar:

Marit sa...

Her var det masse fint.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...