torsdag, januar 30, 2014

Dag 7 18.01.14 i Puerto Rico

I dag er det søndag, og en del va damene skal på te-dans i dag.
Hver søndag, er det te-dans i Puerto Rico på Lass Johansens bar.
Jeg var med før det startet for fult med spilling.
Når de startet gikk jeg meg en tur ned på stranden,
og på promenaden mot Amadores, for å ta noen bilder.

Her har vi Kari Trekkspill, som hun blir kalt.
En flott dame med futt og fart.


Så var det disse gradene da, som ikke går lenger enn til +25













































































På kvelden var vi 4 damer som var ute å spise en deilig middag,
på El Torito Steakhouse. Og som vanlig, hadde vi det gøy med de som jobbet der.





2 kommentarer:

heidis kreativerom sa...

Wow! så masse fine bilder du har tatt da vennen:) Håper jeg er heldig å engang i fretiden kan oppleve noe av det sammen med deg <3 Klem

heidis kreativerom sa...

Tuusen takk vennen, ja er "multikunstner" jeg vet du ;) hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...