søndag, januar 19, 2014

Dag 3 i Puerto Rico

Siv har fortsatt ikke hørt noe om sin koffert.
Tante tok oss med ned på N44, og Siv fikk pratet med Merethe,som driver dette stedet.
Hun ringte ut på flyplassen for å høre når kofferten skulle komme.
Den skulle komme i 12 tiden. Så vi ruslet hjem og ventet.
Ja ventet kan en si vi gjorde, for kofferten kom ikke før 16.45.
Det er noe jeg kaller presis, må jeg si. 
Etter at kofferten hadde annkomet, dro Siv og jeg opp til Europasentert.
Vi gikk et lite stykke ned, så jeg fikk tatt noe bilder av den fine utsiketn.




























2 kommentarer:

tutpotur.blogspot.no sa...

dette var flotte bilder da, kjenenr meg ihjen på flere av dem ja :-)

heidis kreativerom sa...

Nydligt :) *missunelig* ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...