søndag, juli 25, 2010

Pussing og maling bord og 2 benker

Nå som jeg skal flytte har jeg tenkt til å bruke dette bordet og 2 tilhørende benker på kjøkkenet.
Dette bordet har jeg hatt i barnehagen den gang jeg drev familebarnehage. Siden har det blit brukt som hobbybord. Men nå blir det kjøkkenbord/hobbybord. Og nå skal det få noen strøk med hvitmailng. Først må det pusses litt for å få en glatt overflate igjen.  Må si jeg ble utrolig fornøyd med ressultatet:)

FØR

ETTER

Så var det benkene sin tur. Trenger å pusses litt de også siden det er litt maling på de, fra den gangen jeg drev barnehage.

FØR

ETTER


Så et lite glimt av et annet prosjekt jeg driver å skal male. Men denne tar tid å pusse merker jeg. Kommer til å ta bort det jeg får av, av malingen og her var jeg heldig å ha fått av masse av den. Men det sitter vist bedre på de andre stedene har jeg merket, så jeg kommer ikke til å pusse bort all malingen som er der fra før.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj! veldig flotte resultater.
Men Det du gjorde her var å Pusse- Grunne å male? :)

Har gjordt dette selv på eit bord, men fikk problemet at malerkosten la igjen striper i malingen å det legger seg merker veldi lett!

Hva brukte du for å få overflaten så glatt å fin?
Å hadde du på noe ETTER malingen for å beskytte? :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...