lørdag, juli 10, 2010

Shopping

Det har ikke blitt store ryddingen i dag. Dro en tur til Hamar på Maxi for å se om jeg kunne finne pussepapir til pussemaskina mi. Men hadde de 180 papir da, nei da det hadde de ikke. Så det ble ikke store handlen på Maxi i dag. Ble bare en pakke sokker til Pia og en pakke til meg. Greit det at ikke penga brenner.
Pia ringte meg for å høre om vi kunne møtes på Lefdal for å se på den pc hun skal kjøpe seg. Men de hadde jo selvsagt ikke den inne. Og de hadde den heller ikke inne på Elkjøp. Da blir det å bestille den fra nettet.
Fikk vasket bilen min i dag også, og det var på tide.
Før jeg kom meg hjem var jeg innom Europris for å kjøpe noen kasser som er kjekke å pakke i. Har kjøpt 14 kasser tilsammen denne uken, da jeg så hvor praktiske de er å pakke ting i, som en ikke skal ha ut med det samme. Og kassene kostet ikke stort bare 35 kr pr stk og de var på 31 liter. Så ble det noen telys, en bolle og et døskal. Det gamle døslaget jeg har er så lite. Har tenkt på å skaffe meg nytt i flere år, men har ikke husket det når jeg har vært ute å handlet.  Den bollen var veldig fin for det var gummi under den så den ikke sklir på benken:)))

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...