tirsdag, juli 13, 2010

Diary fra sommeren.2008

- Da er det en stund siden jeg har skervet. og en rask oppsummering av sommeren kommer her:
- Det har vært en sommer med masse besøk.
- Først var Lisa her i 3 uker
VÆRET: Litt sol og litt regen
- Så dro jeg til mamma får å passe katten i noen dager.
- Dro en tur til Anne i Moss og var der fra forsdag (10.07-14.07)
- Onsdag 16.07 kom Kristine og Tommy og var her frem til søndag den 20.07
- Tirsdag 22.07 kom pappa, Grete Ann-Helen og barna.
- Torsdag 24.07 dro hele gjengen med pappa ++++ Pia og Amalie en tur på Hunderfossen
- Fredag 25.07 dro pappa og de hjem til Moss igjen
- Lørdag 26.07 var jeg i bursdagen til Anne-Lee
- Har vært stille og rolig etter dette
- Mamma og Thostein kom og var her helgen 01.-03.08
- Lørdag 02.08 var mamma, Thorstein og jeg en tur på villmarksmessen i Elverum
- Mandag 11.08 var jeg i bursdagen til Melinda
-Har vært en grei sommer bortsett fra at jeg har vært gørr sliten og gått i svima. Har ikke vært så masse smerter i håndleddet, og heller ikke så mye migrene:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...