torsdag, juli 01, 2010

Jeg lever da....

Her har det ikke vært noe særlig med krefter + andre ting som har gjort at jeg ikke har fått blogget den senere tiden. Her har det vært aktivitet av ymse slag. Alt fra å ha visning på huset jeg leier til å pakke og rydde til flytting. Huset ble solgt med en gang, og de nye tar over 1 august. Det ble litt knapp tid for meg å flytte på. (eller de som skal hjelpe meg, siden det er ferie) Noen av de hadde jo planer om turer de skulle på i sommer, så jeg tok kontakt med de som har kjøpt huset for å høre om jeg kunne bo her en mnd til. (jeg viste da at de som har kjøpt huset har 1 leilighet og e1 hus de skal selge først) Grunnen til at de ville ta over 1 august var at de skulle leie ut nede til skolestart. Så det var helt ok at jeg leide av de en mnd. Og det letter trykket på meg også, selv om jeg har vist om at jeg må flytte en gang, så ble det plutselig masse å gjøre på kort tid.

Husjakten fortsetter for fult og jeg skal til Rygge og se på et husrom til helgen. Håper jeg er heldig denne gangen og kan få det husromet.

Min mor har vært her oppe hos meg og julpet meg med å pakke og rydde det som har vært på kottet. Og da er mye gjort når en har fått att unna de. Så nå starter det opp for fult med å pakke resten av huset og se hva jeg skal ha med meg og hva jeg skal kaste.

Selv om formen er eledig så har vi da hatt noen flotte dager med fint vær og varmt. Her er noen blomster som min mor har plukket når hun har vært ut å gått seg en tur.


Her er Pia klar for avslutning på Jønsberg, og en tur på byn senere for å feire at hun er ferdig på skolen for denne gangen. Da venter sommeren med jobb og høyskole fra høsten av.

Her er det maaange ensome sokker fra min datter. Fatter ikke hvor hun gjør av alle sokkene sine hele tiden. Det er flere års samling dette, men jammen var det mange som tok sin siste tur på dynga.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...