lørdag, juli 10, 2010

Endelig har jeg fått meg leilighet

Er så utrolig glad for at jeg endelig har fått meg en leilighet som sto til mine begrensninger (penger, lyder og småbarn)
Leiligheten jeg skal leie er på 70m2. Den inneholder en liten gang, et passe stort soverom, en grei stue, et lite bad og et stort kjøkken, og ikke minst en terrasse på hele 32m2. Bilder av leiliheten kommer når jeg har flyttet inn. Jeg skal ta over leiligheten den 15 august. Gleder meg masse til å komme ned til familie og venner jeg har der i Rygge og omegn. Ja for det er til Rygge jeg flytter. Det heter Dilling der jeg skal bo, det ligger i Rygge kommune. Det tar ca 5-6 min å kjøre ned til Moss sentrum, så det er veldig sentralt. Jeg får en SPAR butikk bare 100 meter unna døra mi, så jeg må ikke kjøre for å komme meg på butikken. Trenger ikke kjøre for å besøke den nermeste famile eller min barndomsvenninne heller. Så dette er som plommen i egget;) Det eneste det kommer ann på om jeg har krefter til å gå til de nermeste eller ikke. Har vel ikke så mye krefter fortiden, så jeg håper de dukker opp en eller annen gang. Jeg må køre 30 min opp til min mor og søster i Skiptvet da, men det er jo overkommelig. Nå i dag bruker jeg 2 timer til Moss og 2 timer og 20 min for å komme meg til Skiptvet.
Det var en liten orjentering om leiligheten og hvor det er.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...