mandag, juni 29, 2009

Mandag 29 juni

Været: Sol og litt disig. Det ligger et hvit slør på himmelen i dag som dekker til solen litt. Varmt:)
Utpå kvelden kom det noen store tørkedråper på bakken. Det ble ikke vått en gang da. Så kom solen tilbake.

Formen: Er da oppegående i dag.
Søvn: Har sovet 8 timer i natt. Og 2 timer på dagen.

Ellers: I dag våknet jeg kl 07.10 av at de holdt på med vegen her nede hvor jeg bor. De skal utbedre vegen og da må alt høvles bort og graves opp før de legger på nytt med stein pokk, duk og subuss oppå der igjen. De skal ikke legge noe asfalt før i september, så det blir lenge å kjøer på den vegen slik den er nå. Men det går jo det også siden vi vet det blir ny veg her:) Det trenktes.
Dro for å fylle bensin i før 8 i dag. Når jeg kom tilbake parkerte jeg bilen min ved siden av lekeplassen, da de skal stenge vegen opp hit hvor jeg bor. Og siden jeg ikke vet når de gjør det så måtte jeg gjøre det i dag. Skal jo til tannlegen i morgen kl 09.00 for en sjekk. Det er dumt å være innespærret da gitt. En grei dag.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...