tirsdag, september 07, 2010

Turen fra Stange til Rygge

Skulle ta noen bilder på siste turen fra stange mens jeg bodde der, men det ble glemt til jeg kom til Eidsvolltunellen. Her holder de på får fut med å lage en tunell til. De driver å lager 4 felt fra Gardermoen til Stange. Det blir så bra atte når den blir ferdig. Synd jeg ikke bor på stange da, men jeg får jo kjørt den når jeg besøker vennene mine på Hedmarken.

Ikke lett å ta de perfekte bildene når en kjører bil. Men her er da Mjøsa like før Minnesundbroa

Så ble det ikke noen bra bilder av de andre jeg tok, så neste er jeg kommet så langt som at der er 1 mil igjen til jeg er i Moss.

Neste var da Rygge kommune. Det er i denne kommunen jeg tilhører nå og maaaane år fremover:)

Siste avkjøring fra E6 og bort til meg. Tar vel 3-4 min og kjøre bort til meg herfra. Og ca 7 min ned til Moss senturm.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...