lørdag, mai 30, 2015

Onsdag 11.03.15

Noen bilder fra Las Palmas.
Var med torsdagsklubben på busstur hit til Las Palmas,
dagen før jeg skulle hjem. En flott tur med mange flotte mennesker.
Oppe i høyden hadde vi fin utsikt over byen.














I morgen tidlig drar jeg hjem, og blir hentet av Resorthoppa.
Det er et selsap som tar folk til og fra flyplassen, for en billig penge.
Jeg betalte 95 kr for at de skulle hente meg, og kjøre meg til flyplassen.
Jeg skulle fra Puerto Rico og til flyplassen. Det er en biltur på ca 45 min.
De kjører i mange andre land, og har flere transport muligheter å bli hentet på.
Jeg bestilte minibuss, og syntes det var helt ok.
 Kan anbefale disse når du er på reise.
Du finner linken til Resorthoppa HER

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...