mandag, mai 09, 2016

Jondal 24.04.16

Fredag 22 mai, kjørte jeg med min mor og sambo til Bergen.
Eller jeg kjørte fra Skien og til Jondal, der jeg skulle tilbringe de neste 10 dagene.
Jeg skulle være hos min venninne Heidi på besøk.
Jeg var så heldig at jeg var innvitert i hennes datters konfirmasjon, lørdag 30 april.
Mandag 2 mai skulle jeg ta Haukeliekspressen fra Jondal til Oslo,
og tog fra Oslo til Moss. 
Det ble første og siste gang jeg tok buss så langt.
Kroppen min var helt ødelagt, av all ristingen i bussen og de svingete veiene.

Her er noen bilder fra en gåtur vi hadde rundt elvastien og i sentrum av Jondal





























Barnehagebarna har laget kunstverk av plastikk






































1 kommentar:

heidis kreativerom sa...

Flotte bilder, flink du er karin vennen <3 !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...