tirsdag, januar 31, 2023

Januar 2023

Da har jammenimeg siste dagen i januar kommet, og er snart over.
Her kommer det bilder fra denne mnd.
Om jeg får til så skal jeg legge ut bildene for inneværende mnd,
den siste dagen i mnd. Så får vi se hvordan det går.
 
Onsdag 04.01
I dag snør det sidelengs, og mye vind.




 
Huseier har måkt en stipe til meg



 
Torsdag 05.01
Har snød litt i natt også

 
Fredag 06.01
Mye vind og snø i dag også.




 
Lørdag 07.01
Kom en del snø i natt også. Så ut å måke igjen.



 
Søndag 08.01
Å der var snøen regnet bort i natt.

 
Søndag 08.01
Rydde og vaske ut jula


 
Mandag 09.01
Dro en tur til Nordby kjøpesenter i Sverige.
Har en bestilling på førstehjelp til konfirmanten.
Å en del av tingene kjøper jeg her.

 
Tirsdag 10.01
Litt sol i tåkehavet
 
Onsdag 11.01
Min søster Mette ringte og fortalte at de hadde 6 stk gassovner
på obs Slitu. Så hun kjøpte med en til meg.
Jeg har prøvd å få tak på gassovn siden starten på oktober.
Men det har vært utsolgt hver gang jeg har sjekket.
Den gamle min gikk dukken etter 20 år, så en skal ikke klage.
 
Torsdag 12.01
Var å handlet litt på Kiwi Meløs, etter at jeg var hos legen.
 
Mandag 16.01
Flagger for meg selv, som blir 55 år i dag
 
Torsdag 19.01
Det var så koselig å dra opp rullgardina,
og se det hadde kommet snø i natt
 
Torsdag 19.01
Måtte bake litt, da denne hadde nylig gått ut på dato.





 
Torsdag 19.01
To av nabojentene kom å banket på,
og spurte om jeg ville komme ut å se på snømannen de hadde laget i hagen
 
Fredag 20.01
Et strålende vær i dag
 
Fredag 20.01
Solnedang
 
Lørdag 21.01
I dag var det -6 grader ute, og jeg kunne fryse av fryseren.
Dette er all isen som har blitt på 12 år


 
Tirsdag 24.01
En fin solnedgang i efta



 
Torsdag 26.01
Har fått en bestilling på førstehjelp til konfirmanten.
Så her driver jeg og jobber med det
 
Fredag 27.01
Lage litt wok i dag



 
Mandag 30.01
Det ble nachos i dag, for å få brukt opp litt ost.

 
Tirsdag 31.01
Plutselig startet det å snø på dagen i dag

 Været i januar:










Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...