torsdag, mai 09, 2024

April 2024

 Er ganske så sen med å oppdatere for april mnd.
Jeg har vært på scrappetreff i Gravberget på Finnskogen,
de første 5 dagene i mai. Så har jeg ligget størken etter det.
Men her kommer endelig noen bilder fra april mnd. 

Mandag 01.04
Sol og stårlende vær i dag

Torsdag 04.04
I dag kom det litt snø

Fredag 05.04
Våknet jeg opp til enda mere snø








Lørdag 06.04
Bodil og jeg var innom Borg i sapr.
Der så jeg regnbue-is og kjøpte meg det.
Den var grei nok, men kjøper den ikke flere ganger.

Lørdag 06.04
Vi har vært og besøkt Carmen i Rakkesatad

Lørdag 06.04
Vi dro en tur til Sverige og handlet litt

Lørdag 06.04
Litt mat måtte vi også ha oss på Nordby sentret

Lørdag 13.04
Påskelilljene har endelig kommet i hagen

Søndag 14.04
Deilig med sol fra skyfri himmel

Tirsdag 16.04
Var og fikk skiftet til sommerdekk på bilen

Tirsdag 16.04
Bodil og en Maria kom en tur i dag.
Da tok vi oss en tur på Larkollen og ruslet litt der










Torsdag 18.04
Er på Scrappetreff her frem til søndag

Mandag 22.04
Det spretter frem med blomster, om dagen

Tirsdag 23.04
Her har de montert ny vannmåler hos meg.
Denne måleren trenger en ikke å lese av


Torsdag 25.04
Var en tur i Horten og leverte en bestilling



Fredag 26.04
Det haglet veldig i dag, men smeltet fort

Tirsdag 30.04
Deilig med litt sol, så blomstrene spretter frem

Tirsdag 30.04
Jeg er en tur i Brumunddal og her ligger Mio og koser seg

Pia og jeg var på butikken og kjøpte inn noen av de nye saftene som har kommet.
Rakk bare å smake på den fra Zeroh med smak av sitronpai.
Og den smakte likt som du skulle ha spist en kake


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...