torsdag, august 01, 2024

Juli 2024

 Vips så var jammen julimnd over også.
Noen av bildene jeg tok denne mnd.



Onsdag 03.07
Byttet oljefilter og olje på bilen.

Onsdag 03.07
Vært på Rusta og kjøpt nye søppeldunker,
til vi skal starte med matsortering.

Torsdag 04.07
Var en tur i Vestby og sjekket ut det nye hagesentret.
Det var ikke noe å skryte av, syntes jeg.

Torsdag 04.07
Var innom Vestby storsenter en tur også.

Torsdag 04.07
Senere på dagen kom det et fryktelig uvær.

Torsdag 04.07
Ble karbonade og potetsaleat til middag i dag.





Tirsdag 09.07
Laila og jeg var en tur innom her i Mysen.

Tirsdag 09.07
Utsikt fra Tøcksforssentret.



Torsdag 11.07
Laila og jeg var en snartur over grensa i dag også.

Torsdag 11.07
På vei hjem fra Tøckfors, kjørte vi innom
Askim frukt og bærepresseri.
Her jobbet jeg på midten av 80 tallet.

Fredag 12.07
Var å hentet Pia på toget i Askim.



Lørdag 13.07
Mamma spanderte mat på oss.
på Din verden i Skiptvet.


Søndag 14.07
Når jeg kom hjem på søndag,
kjørte jeg innom Gjenbruksfabrikken.









Onsdag 17.07
Møtte Lene Elisabeth på ski Storsenter.
Vi tok oss en matbit og koste oss.

Onsdag 17.07
På vei hjem fra Ski, kjørte jeg innom mamma.
Da det var Bergensbesøk. 
Svein laget pasta til oss alle sammen.







Tirsdag 23.07
Tok ferga til Horten, for å besøke Marit og Arvid i noen dager.

Her er noe av maten Arvid laget mens jeg var hos de.













Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...