søndag, november 29, 2009

1 søndag i advent (29.11)

Hu hei som tiden flyr av sted her. Jammen har det blitt 1 advent alt, og det er ikke lenge igjen til julaften. Jeg har vasket pyntet hele huset i dag, pakket inn pakker til kalenderen til Pia, og sist men ikke minst kost meg massse:) Merker det på kroppen nå at jeg har holdt på i dag, så nå blir det stille og rolig i noen dager.

Har forresten kjøpt meg bil nå. En pasat 97mod 1,6 liter og 101 hester. Ikke all verden av en motor, men jeg kommer meg nok frem dit jeg skal alikevel;) Skal få den på mandag eller tirsdag da han skulle utbedre noen ting på bilen før jeg fikk den. Dette skulle han gjøre: Skifte regreim, bytte alle 4 vinterdekkene, sette i ny peilepinne, fylle olje, fikse eksoslekasjen, drivleddet skulle byttes, vinduet bak skulle ses på da det ikke virket, fjerne en mobilholder og ta en service på hele bilen. Da håper jeg den er helt super når jeg får den:)

Det har vært en grå dag i dag, og ca 5 grader ute. Nå ligger det på 0 så en må kjøre pent om en skal ut og kjøre, for det er nå der er skummelt å kjøre når en ikke vet helt sikkert om det er glatt eller ikke.

Ha en fin 1 advent alle sammen:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...