onsdag, november 25, 2009

Onsdag 25 november

Da er det noen dager siden jeg har skrevet her igjen da, men slik blir det bare når en ikke har så mye krefter.

På lørdag var jeg hos Anne Lee og Geir å spiste pinnekjøt, og det var superdeilig. Er leeeenge siden jeg har vært hos de nå. Det var en koselig kveld og jeg koste meg.


De siste dagene har jeg sliti med å få sove. Både på dagen og på natta. Begyner å bli ganske så sliten, så jeg håper på en natt med god søvn i natt.

Har også de siste ukene stresset med å få meg en bil, da min gamle er klar for vrakplassen. Eller den ender ikke livet sitt der enda.
For i dag har jeg endelig funnet meg en bil og har kjøpt den. En pasat 97 mod med 1,6 liter. ikke store motoren, men trenger jeg mer da? Nei det gjør jeg ikke.
Får bilen på tirsdag da han jeg kjøpte bilen av skal gøre en del ting på bilen før jeg får den. Han skal bytte registreringsreima, drivledd, 4 nye vinterdekk uten pigg, ny peilepinne, fikse en eksoslekasje og den ene ruta bak må gjøres noe med, da den ikke virker. Han skulle ha 37.000 for den. Jeg klarte å få han til å bytte alle disse tingene og betale han 38.000 syntes ikke det var dårlig da bare vinterdekk koster 3000 og bytte av regreim (min pris 6000, hans pris 4000) Så jeg skal vel ikke klage da;)
Har hatt bilen på verksted for å gå over den før jeg kjøpte den. Og det kom ikke frem noe alvorlige ting der. ikke som jeg ikke viste om. (regreim, eksoslekasje og vindu bak)
Når vi står der å snakker om bil, så lurer han på om han kan få kjøpt den gamle bilen min, og det kan han jo, for da slipper jeg å kjøre den på vrakplassen:)
Han skulle bruke bilen til å kjøre på jodet med. Så da får pegouten leve litt til;)

Nå går tiden fort til en skal pynte til jul. Tenk det er bare 3 dager til 1 søndag i advent. Jøjje meg som tiden går. Kan ikke forstå hvor november har blitt av helt jeg.
Gleder meg til å ta ferm julepynten igjen, selv om ikke alt kommer opp, da kreftene ikke holder til at jeg pleier å gjøre. Men det skal da bli pyntet en del alikevel. Skal ta tingene ned i morgen og se over det jeg har og sortere litt til jeg skal flytte. Kaste de tingene som er ødelagte og musespiste, og legge de i tette kasser som musa ikke kommer ned i;)

Mamma, Thorstein og Mette skal være her i julen, og det blir jo kos. Henning kommer å skal være sammen med oss på dagen, da han skulle til sin mor på kvelden. Det er jo hyggelig for Pia at vi kan feire julen sammen alle sammen før vi flytter til Moss.

Ja det var det jeg orker å skrive i dag, for nå kjenner jeg at jeg er sliten igjen her jeg sitter og taster på tastaturet *LOL*
God natt til deg!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...