torsdag, april 29, 2010

Husjakt og litt til

Trodde egentlig at vinteren var over (20 mars) men det viste seg at jeg tok grundig feil. For når jeg sto opp og dro fra gardinene på soveromet, var det dette som møtte meg:( Jaja det er jo bedre at den kommer nå, enn til sommeren.

Store kontraster møtt meg når jeg kom til Moss (20 mars). Dro til Anne i dag, da jeg skulle se på et hus dagen etter. (Et hus jeg ikke fikk)

Var en tur hos mamma, og når jeg sto på kjøkkenet og laget middag så oppdaget jeg denne karen rett over der jeg sto. De som kjenner meg vet jeg er livredd slike ederkopper. Og denne var jo ikke liten heller, så jeg kjente det bare sugde i hodet på meg, og jeg ble svimel. Heldigvis var jeg ikke hjemme alene, så Thostein var den heldige som skulle få lov å ta knekken på dette monsteret. Den havnet i støvsugeren sammen med en anna ederkopp som mamma tok for meg før på dagen. (den var ikke så stor da). For mange år siden så var jeg på do en morgen hos min mor, og da havnet det et slikt stort krapyl på skuldren min, og vips så besvimte jeg og datt rett i gulvet. (er det rart sier jeg, når de krapyla er såååå store)


Snakker om kontraster her også. For noen dager etter at jeg kom hjem, kom denne søte marihøna plutselig spankulerende på pc min. Fant ut at det var best å få den bort derfra og over på en av plantene.

Håper den trives bedre her en på min pc.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...