onsdag, mai 19, 2010

Stadig lenge siden sist

jeg blogget. Prøver hele tiden å skal bli flinkere til dette, men det å blogge tar gansek masse av mine krefter til tider, så da blir det lite. Siden krefter er noe jeg har lite av for tiden:(

I den siste tiden har jeg fartet opp og ned en del til Moss for å se på husrom.
Det er jammen mye rart folk leier ut. Alt fra ulovlige kjellere, som ikke har rømningsveier, til blodpriser en ikke kan forså at noen kan betale. (6.500,- for 35 kw). Men slik er det i dag, de flest vil ha mest mulig penger inn. Har full forståelse for det, men en må jo se realiteten oppi dette også. Og har det vært noe jeg kunne tenke meg, så er det andre som har fått husromet. Men jeg får ikke miste motet for det. Jeg må jo ha meg et nytt sted å bo snart. Om jeg skulle være så uheldig og ikke få meg noe som kan passe meg, har både familie og venner tilbut meg husrom. Og det setter jeg ufattelig stor pris på. Håper selvsagt at jeg slipper dette.

Har vært i Skiptvet i en uke for å passe katene til min mor, søster og nabo. Alle skulle de i konfirmasjon samtidig. Jeg skulle også i samme som min mor og søster, men jeg orket ikke siden det var i Bergen.
Det var en uke hvor jeg lå mesteparten av tiden, da en ikke har krefter til så mye annet en det en må.

Ellers så har vi feiret 17 mai her på Stange i år da Pia har vært russ. Det var nok en dag da jeg hadde lite krefter og mesteparten av dagen gikk med til å ligge. Er lei meg for at jeg ikke kom meg på Stange og fikk sett barnetoget det siste året jeg bor her oppe. Men klarte å kare meg opp så jeg fikk sett russetoget. Uten om at jeg ikke fikk gjort det jeg hadde lyst til, hadde vi en fin dag her oppe. Været holdt seg bra hele dagen, uten en reindråpe også. Tempraturen var heller ikke så værst den dagen.

Noen bilder av Pia i russetiden.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...