lørdag, mai 22, 2010

Sen middag

Jepp det ble en sen middag i dag. Men er det ikke slik at fine folk spiser sent *LOL*
I dag bel det reker med salat og dressing til. Det ble ikke det samme som et rekesmørbrød, men det var deilig alikevel. Masse reker og lite salat. Har ikke brukt noen oppskrift her.
Det jeg har brukt er litt isbergsalat, 6 skiver agurk, 1 liten tomat og 4 ringer purreløk.
Laget en dressing som jeg brukte rømme og en ferdig miks (greskdressing)

Laget litt desert i dag også. Mango med krem som jeg hadde litt vaniljeesens.
Dette smakte også veldig deilig.
Har ikke gjort noe mer i dag enn å ligge og sitte her litt innimellom.
I morgen skal jeg til en venninne av meg og grille. Gleder meg til det.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...