mandag, mai 24, 2010

Kjedelig mat

I dag har jeg ikke vært noe særlig til å lage noe mat, da det ble litt tull på dagen i dag her med at Pia skulle bort og spise middag. Å gadd jeg å lage meg noe middag i dag NEI, det gjorde jeg ikke.
Så jeg har faktisk spist coleslaw med krepsehaler, og Ziggy`s "polarbrød" 2 ganger i dag.
1 grunnen for dette valget er gadd ikke lage middag til meg selv i dag, og
2. Er greit å spise opp noe av det en lager, så det ikke blir ødelagt og må kastes.
Syntes det var en grei unskyldning jeg *LOL*
Har drikt et par kopper te i dag også. Den med yasmin likte jeg ikke, da den ble så "trå" i halsen når en drakk den. Men den med mandarin og apelsin var grei.
Så har jeg endelig fått klipt ferdig hele plenen. Tok jo bare den øverste delen sist, så jeg måtte ta den siste delen nede også. Bruker 1 time på å klippe hele plenen og det har jeg ikke orket nå disse dagene.

I morgen er det heldigvis "vanlig" dag igjen, så jeg kan få handlet litt da vi nesten har gått tom for egg, rømme og fløte. Egg hadde ikke vært noe problem, for her på bygda som jeg bor har vi bønder som selger egg.
Pia skal på skolen igjen i morgen etter mange late dager m fri.
Har fått oppdatert hjemmesiden min i dag med psp bilder også for det var på tide, da det er leeenge siden sist jeg gjordet det så jeg når jeg gikk inn og tittet. Ikke bra det nei. Men nå er det gjort.
Ønsker alle en god natt når den tiden kommer!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...