lørdag, mai 22, 2010

Dagens lunsj

Da har jeg fått i meg litt lunsj. Ble ganske sen da jeg spiste sen frokost. (kl11) og lunsjen ble kl 1400.
I dag har jeg prøvd meg på avokado med krepsehaler. Det var for mye og spise opp begge to, så det ble bare til at jeg spiste den ene avokodon. Den andre har jeg spart til Pia. Ble veldig mett av dette.

Så har jeg prøvd min 2 kopp te uten sukker. Denne gang falt valget på en grønn te med ferskensmak.
Blir så overrasket over meg sel når det gjelder dette sukkerett i te. Det går over all forventning:)


Har fått støvsugd og laget en bursdagshilsen i psp, så har jeg ligget litt. Nå er jeg god og mett, så nå skal jeg finne sofan igjen. Er utrolig slapp om dagen, vet ikke om det skyldes omleggingen av maten eller om det er en reaksjon på at det har vært så masse i det siste.

Når Pia kommer hjem i 5 skal vi spise litt reker har jeg tenkt. Skal sørfe litt og se hva som brukes ved siden av rekene, når en går på lavkarbo.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...