mandag, mai 24, 2010

Siste dag av pinsen

Dagen i dag så langt er litt bedre enn i går. Laget meg en frokost som inneholddt det du er på bildet under her. Det som ligger på talerken ved eggene er et Ziggi "polarbrød".

Så langt i dag har jeg klart så og si å holde meg på beina. Bar en liten time på ryggen uten å sove.
Har vasket noen klær i dag og hengt de opp. Så noe mer skal jeg ikke gjøre.
Blir vel noen turer på sofan for å slappe av innimellom, for å gå en hel dag uten å få pust i bakken er ikke så ofte det skjer. Har som regel ikke energi til å holde meg oppe en hel dag.
Har ikke planlagt hva jeg skal spise resten av dagen, så det blir å snoke litt rundt etter noen oppskrifter som kan friste i dag, så får vi se hva det blir.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...