torsdag, august 19, 2010

En bekymret mor som ikke har hørt fra sin datter siden hun kom til Bali. Var ikke helt klar for natten i går, med tanke på hvordan det var med Pia. Men heldig vis så fikk vi kontakt sent på kvelden. Og da kan du tro a`mor var strålende fornøyd og kunne sove godt igjen.
Alt sto bra til med Pia og hun storkoser seg allerede der nede. Men har litt problemer med å få sove, da det er 7 timer forskjell herfra og ned til Bali. De ligger 7 timer føre oss.

Her prøver jeg å ta bilde av moskeen i Oslo. Ble litt dårlig da det regnet og var en del biler på veien.
På lørdag når jeg kjører forbi igjen skal jeg ta et bilde fra den andre siden av moskeen. Og håper det ikke regner da.  Vet ikke hva jeg syntes om dette bygget. Men jeg har vel ikke noe jeg skulle ha sagt uansett.

Så et regnværsbilde av Mjøsa på vei fra Moss til Stange. Ikke stort mer å si egentlig. Bortsett fra at det er siste turen min fra Moss til Stange før jeg flytter på lørdag. Blir nok flere turer denne veien siden jeg har venner på Hedmarken som jeg skal besøke etter at jeg har flyttet.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...