fredag, august 20, 2010

Flytting på gang

Her er det så og si flytteklart. Er ikke mye igjen å pakke nå, bare noen småting her og der. Min mor og søster kommer om ikke mange timer, og Thorstein kommer i kveld etter jobb. I dag skal vi flylle bilen til Thorstein. (en berlingo) De tingene som skal inn i den bilen er ting som skal ned til mamma.
Håper ellers at det holder oppe i dag, så jeg kan få klipt plenen her før jeg flytter i morgen.

Ved dette bordet har mye av tingene som skulle pakkes inn blitt foretatt. Er godt med et slik stort bord. Førs var det et barnehagebord, så et hobbybord, og nå blir det kjøkken/hobby bord.


Her er spisestua snart klar for flytting. Blir vel klar i dag tenker jeg.


Her står det litt forskjellige ting og tang av hobby, stue og kjøkkenting.


Her er restene som er igjen på "hobbyrommet" Lurer på hvor jeg skal få plasert alle hobbytingene mine i den nye leiligheten som bare har 1 soverom. Finner vel en løsning på det håper jeg.


Her er det bare hobbyting stort sett. Så det er en del hobby som må få nye plasser og stå på.


Og her er det noen kjøkkenting som er klare, + noe som skal kastes. Ikke gassbeholderen da;) Den får jeg sikkert brukt for når jeg skal varme opp litt ekstra i dennye heimen.

Ønsker alle en super helg. Jeg for min del skal flytte i helgen, så det blir ingen avslappet helg for min del. Blir vel noen hektiske dager fremover til jeg kommer i orden i den nye leiligheten. Det er jo bare kos jobb som skal gjøres når jeg kommer ned til Rygge. Skal prøve å få tatt noen flere bilder i løpet av heglens flytting og legge ut, når jeg får nett på mandag igjen.

1 kommentar:

LisaM sa...

Ja nå holder du vel på fælt kan jeg tenke meg....
Gleder meg til å se bilder fra den nye leiligheta:) Men synes det er trist at du flytter.....:(

klem fra Lisa:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...