torsdag, desember 30, 2010

Julen 2010

Så kom julen i år også da, selv om jeg ikke har fått gjort så mye jeg hadde tenkt å gjøre. I år var vi samlet hos min mor. Og der var det jul, noe det ikke er hos meg. Noen bilder fra julen.

 Bordet er dekket og klart for å innta julematen.


 Fra V: min x Henning, min onkel Jan Robert, min søster Mette, min svigersønn Cato, min datter Pia, min mor, og bakhodet på Thorstein sambo til min mor. Vi spiser alltid ribbe, julepølse, farsekaker og pinnekjøtt m tilbehør til julaften. Så her skal det være noe for en hver smak;)

 Cato, min mor og datter Pia, var klare for å gå i kirken. Jeg for min del tok det helt med ro og prøvde å samle noen krefter til julekvelden.


 Pia og Cato har pyntet seg for dagen.


 Her er kveldens pakkenelikker. Er nok å ta fatt på her:)


 Nå er det 1 juledag og vi er hos min far og koser oss. Pia, Cecilie og Cato koser seg med spill.


Min bror Lars Erik hadde virkelig kjøpt seg en stor marsipangris må jeg si. Håndlaget var den også.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...