torsdag, desember 30, 2010

Torsdag 30 desember

Hei og takk for sist. Lengesiden er det jammen også. Grunnene til at det har vært tørke her er at formen min ikke har vært bra det halvåret som har gått nå. Så mitt nyttårs ønske er å kunne få litt mer krefter.
Kommer ikke til å skrive noe sælig her, men det kommer en del bilder fra den siste tiden

 Min venninne feiret 40 år, og i den anledningen laget jeg en marengskake m bær.


 Her har min venninne og jeg laget spanske kjøttboller. Og de var jammen gode.


 Her er det siste bildet av Felix eller feiten som vi kalte han. Han har fått kreft og må avlives. Han ble hele 18,5 år gammel. Han har levd et langt og veldig godt liv.


 Det var et nydelig vær når min mor jeg var å besøkte min datter Pia i Bø, i starten på desember. Måtte jo bare ta et bilde. Og mor ble vist med nederst i hjørnet;)


 Natt til 11 desember hadde bilen min blitt helt iset igjen. Var så hard is at en ikke kunne skrape det av. Så da var det bare å starte opp og la bilen gå til all isen var borte.


 Litt jul i stua ble det også. men må si jeg ikke har hatt krefter til å pynte noe i år. Så det ble med dette. Håper på flere krefter neste år. Og jeg som er helt juloman da gett. Ja ja, slik er det når sykdomen styrer en.


Her er årets julebaktst HIHI. Jeg og en venninne laget sjokoladerisboller, og de ble like gode som alltid:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...