fredag, januar 06, 2012

Endelig et livstegn fra meg

Ja det kan hende du sier det. Men det er mange årsaker til at jeg ikke har blogget så mye i det året som ligger bak oss. Min helse har ikke vært så bra som jeg har håpet på, og det har da blitt til at jeg må priorotere hva jeg skal gjøre. Og da har denne bloggen blitt liggende, selv om jeg ikke har lyst til det. Skal prøve å prioritere denne bloggen også mere i året som kommer. 

I året som har gått, har jeg serførgelig tatt bilder, både her og der, hyggelige begivenheter og mindre hyggelige bgivenheter. Når jeg skriver mindre hyggelig tenker jeg tilbake til 22.07.2011
Noen venninner og jeg tok turen inn til Oslo for å legge på blomster, for å minnes de etterlatte etter den grusome tragedien, som rammet vårt lille land. Det som da møtte deg, kan ikke beskrives med ord. Det var en slik ro i hele hovedstaden, som jeg aldri har kjent maken til. Masse folk, og et hav av blomster lå på mange steder i Oslo`s gater. Her kommer noen bilder fra den dagen jeg var inne.









Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...