mandag, juni 20, 2011

18.06 feiring av Elins 40 års dag

Som overskriften sier, så var jeg og feiret min barndomsvennines 40 års dag.
Vi var 14 jenter/damer som hadde en utrolig flott kveld med grilling og et strålende vær. 
Vi hadde også et par leker som var veldig stas. Her kommer det noen bilder fra feiringen.

Her er jubilanten selv

Her har jubilanten fått Skjetvebunad:) Hun har flyttet på en gård og trenger en slik, når hun skal i stallen;)

Her er det skigåing på gang. Det er 7 stk på hvert lag.

Den andre leken vi hadde var at alle skulle ha med seg en gave hver. De ble lagt oppi en kurv, og vi skulle slå terninger. Når vi fikk 6 på terningen kunne vi velge en gave fra kurven. Når kurven var tom, skulle de som hadde fått gaver vise hva de hadde fått. Neste runde besto i at vi skulle slå terning igjen. Fikk vi tallet 6 kunne vi ta den gaven vi hadde lyst på av de andre. Slik holdt vi på i ca 20 min før vi ga oss. 
Under her ser dere en populær gave som mange ville ha:)

I de sene nattetimer kom det en ubuden gjest og satte seg på bodret ved siden av der jeg satt.

Her er gaven jeg ordnet til jubilanten. Inni pakka er det en flettet grov hvit bolle til å ha frukt i, + orkide som jeg glemte å ta bilde av





1 kommentar:

nergele's puslerier sa...

heisann jeg håper du så svaret fra meg på min blogg,hvis ikke er det : solvangy@online.no

kluten din er underveis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...