fredag, juni 17, 2011

Dagen i dag

Så var vi endelig kommet til dagen i dag denne juni mnd. Jeg hadde ingen planer om å sitte her i dag og legge ut alle mnd fra i vinter og frem til i dag. Men det ble vist bare slik;) en får gjøre ting når lysten er der.
Dagen i dag skulle det pakkes inn pakke, lage kort, lage ferdig korsttveske og litt andre ting, som å brette sammen klær. I morgen skal jeg i en barndomsvenninnes 40 år`s dag, og da må jeg jo ordne litt til den. Bilder av det jeg laer til henne kommer ut i kortebloggen min senere.
Før jeg skal dra opp til min venninne, kommer min mor, samboeren hennes og min søster hit for å være med på Mossedagene, som vi har nå. Ser vel ann været først tenker jeg, for er det regn så drar vi ikke ned i byn.
I dag har vi et øsende pøsende regnvær, og det er kaldt inne. Har måtte sette opp gradene på varmekablene i stua og satt på oljeovenen på kjøkkenet. Så nå er det deilig og varmt her inne hos meg, ca 25 grader;)

Blomstene mine regner bort og blir ødelagte:(

Den gamle kasse med grøftedynamit er heller ikk så fornøys som de, som står inni når det regner slik

Å jammen måtte ikke måka legge igjen sin overflod på terassedøra mi:(
Det får være det for i dag, så får vi se når det kommer noe mer her.
Ønsker dere alle som titter innom en fin helg!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...