fredag, juni 17, 2011

Februar

Her lages det vårruller.
Fyllet som er bruk i disse er: Kyllin.Gulrot, kål, løk, hvitløk og ellers litt krydder.
Hell alt oppi en wokpanne og varm det opp til det er mykt.
Legg litt fyll på hvert risblad og lim de sammen med pisket egg.



Kok de i maisolje til de er gyllenbrune
Og her er de ferdig stekt, og de ble kjempegode. Kan sies at det har blitt laget flere ganger etterpå:)


Endelig har jeg funnet et bestikk som falt helt i smak hos meg. Fant det på Bohus. De som kjenner meg vet at jeg elsker krimskrams og gamle ting. Så dette måtte jeg jo bare ha da jeg så det. Skulle skifte ut det gamle bestikket jeg har hatt 14 år. Dette kommer jeg nok til å ha i like mange år om ikke mer:)
Ikke helt supre bilder, men en ser da litt av hvordan de ser ut

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...