fredag, juni 17, 2011

Fortsatt Mai

Her kommer et røss av bilder, elles fra mai mnd. 

 Se det kommer jo en blomst:)

Her en natt kom det serførgelig et krapyl på badet mitt. Da var det å finne frem mordvåpenet, som denne gang ble et eldgamelt tungt smijernssttykehjern. Håper jeg treffer, og det gjorde jeg.BRRRRR. Liker ikke de dyra der må jeg bare erlig innrømme. Men den måtte jo bort, så jeg viste den ikke kom tilbake.

En delig dag ute på en øy som jeg ikke husker hva heter i Søgne. Var der med mine to søstre, min fars kone, mine tantebarn og kjæresten til den ene søstra mi. Fant en gammel båt som jeg måtte ta bilde av;)

 Mine tantebarn er å kjenner på badevannet. For kald til å bade enda ja
 Vi gikk en tur på øya og der gikk vi forbi disse kjærlighetstrærne. Ikke så lett å se, men her hadde folk ripet inn sine bokstaer og hjerter


Mitt tantebarn hadde en flott feiring på skolen 16 mai for foreldre og ellers øvrige famile. 
De sang mange fine sanger, og de var så flinke alle sammen


Her er årets rompetroll

Så kom endelig 17 mai som barna hadde ventet på

Og et bilde av bloggeren selv

Hadde besøk av mit tantebarn som koste seg med noen av lekene tante hadde fra den gang hun drev familiebarnehage. Og det var like stas som alltid

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...