tirsdag, juni 04, 2013

Bursdag +

I går var jeg i bursdag til min fars kone.
Her er noen bilder fra kvelden.

Her er bursdagsbarnet.

Litt av familien.

Et bilde av meg ble det også.

Jordbær i en skål.

Deilig når en kan pynte litt med friske jordbær.

Telysglass som jeg har fått av min datter, og en fin flaske.

Var hos Heidi en venninne av meg, da jeg fikk øye på solnedgangen.
Egentlig var sola gått litt for langt ned. Men fint var det alikevel.

Bilen min.

Hadde bilen på EU-kontroll, og jeg fikk mangel på Bremseskiver og trommler på alle 4 hjulene
+ bytte av frontrute, da den var så slitt. Det var ikke så ille det på en bil fra 1998.
Så i dag har jeg kjørt bilen min til Moss Billakkereing, for å bytte frontrute og bremser.
Håper jeg får igjen bilen i morgen, eller så må jeg vente til torsdag. 

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...