onsdag, juni 19, 2013

Dagene flyr

av sted. Jeg rekker å nyte noen av de, mens andre dager registrerer jeg knapt.
På lørdag var jeg å besøkte en venninne av meg, som har flyttet til Framnes.
Fra terassen hennes har hun utsikt over fjorden. Der nede drev de med Kiting.
En ser det ikke så godt på bildet her ser jeg.

Det var også små seilbåter som koste seg ute i det fine været.

Sist sommer fikk jeg denne blomsterstolen av min datter.
Den har omsider kommet ut på trappen med blomst oppi.

 Har endelig fått kjøpt meg ny parfyme, fra Rihanna.
Denne lukter veldig godt, og passer godt til meg.

Fredag 14.06 var jeg i begravelse, etter min x svigermor.
Det var en trist men verdig avsluttning for henne.
Et fint bilde av en flott dame.

Himmelsk #141

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...