onsdag, mai 21, 2014

Gåtur til Parga tirsdag 20.05.14

I dag ruslet vi en tur til Parga sentrum. Det er en gåtur på ca 30 min.
I Parga sentrum er det koselig å gå rundt, og titte på alt de har å tilby.
Marit og Arvid skulle klippe seg i dag. Da var det å finne en frisør da;)
Det var ikke så vanskelig å finne. Jeg skulle ikke klippe meg.
Men når vi satt der og ventet, tittet jeg i en av bøkene med frisyrer.
Der fant jeg en frisyre som jeg syntes var kul.
Og da var det bare å få klippet seg, før jeg ombestemte meg;)
Ble veldig fornøyd, med klippen. 

Utsikt fra Valtos stranden








Her kommer vi opp fra Valtos stranden, når vi skal til sentrum

Her er det en fiskerestaurant, som vi skal besøke










Det ble en klipp på meg i dag. Før og etter bilde






















Dagens hjemmelagde middag


































Solnedgan over Parga






























Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...