mandag, januar 31, 2022

Værbilder fra Året 2021

 Her kommer det noen bilder fra været som var i 2021.
Legger de ut mnd for mnd, og noe tekst til noen av bildene.
PS: Mange bilder
 
Januar
Nyttårssaften på Skoppum

Fossen i Moss

En liten gåtur i nabolaget, på kvelden

Bane Nor har vært å satt opp støyskjermin på terassen :(


Februar




Mars



Mange svaner på Sjøbadet i Moss.

Marit Eide og jeg var en tur i Fredrikstad,
og gikk tur langs bjørneløypa.

Torvet i Horten.

April
 Bildet tatt fra Karljohansvern i Horten,
sammen med Marit og Arvid


Aina B og jeg dro på Larkollen og skulle kose oss
med bagett i det fine været. Da fikk vi selskap av denne svanen.

Mai
En liten åtur ute på Fuglevik




Juni

Mamma, Pia, Cato og jeg tok en tur ut på Fortet i Mysen.

Marit, Arvid og jeg tok turen bort på Rørestranda i Horten

Juli

Feirer bursdagen til tvillingene Pernille og Josefine






Fredriksten festning i Halden


August

Her startet jeg på julevasken



En tur på Alby med Marit E, Laila og Vigdis.

September
 
Var med Marit og Arvid for å se på Pride,
da Arvid skulle jobbe litt der

Her har Bane Nor startet på den nye veien vi skal få.
Og omlegging av rør og fiber.



Oktober



Smilende hoder på Sjøbadet.
Mange er missfornøyd med disse hodene,
da de kommer til å skremme barn på stranda.

Bane Nor graver opp gårdsplassen, for å legge asfalt.
Det ble ikke lagt asfalt fem til meg alikevell.
Så da kom de med ny grus senere.


November

Var med Marit og Arvid på Julemarked, på Nyrike

Fine bikuber i Skiptvet

Sto på julemarked i Svinndal



Desember
Her kommer det bilder fra hver dag i desember,
da jeg dokumenterer hver dag i desember med å lage album.

































Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...