tirsdag, mai 17, 2022

Januar 2022

 Hei. Er ikke ofte det kommer noe nytt fra meg.
Det er ikke ofte jeg er ute på noe, men tenkte jeg
kunne legge ut noen bilder fra hver mnd i år, med tekster til.
Så her kommer første mnd januar.

01.01
Her sitter jeg å venter på ferga fra Horten til Moss,
etter å ha vært og feiret det nye året sammen med
Marit og Arvid.


06.01
Her ryddes jula bort

07.01
I dag har vi fått en del snø.
Fint lys fra arbeiderene bra Bane Nor.

08.01
I natt har vi fått enda mere snø.
Kan ikke huske sist det var så mye snø her.


08.01
I dag har jeg laget meg sosekjøtt til middag.

09.01
Innkalling til dose 3 av kovid vaksine.

08.01
I dag var jeg en tur hos min mor.
Hun mater alle småfuglene her.
Her er det masse fugleliv, og det hender det kommer ett ekorn også.

13.01
En fin himmel i kveld.


14.01
En tur ute på Larkollen.

16.01
Fikk morgenlevering på bursdagen min,
av Pia og Cato. Veldig hyggelig




17.01
Fikk fine roser av mamman min.

17.01
Har vært og tatt 3 dose med covid vaksine

18.01
Atter en fin himmel i kveld.

21.01
Laila og jeg var en tur på Ika Slependen.
Så tok vi turen innom Liertoppen, og møtte Bodil.

22.01
Fin solnedgang på Larkollen.

24.01
En fin kveldshimmel.

25.01
I dag ble det vask av vitrineskapet.

Klarte og knuse denne

29.01
I da har min venninne Bodil bursdag.
Vi dro en tur på Restaurant Ro,
og koste oss med god mat og dessert.

Vi bestilte dåhjort, og denne var kjempegod.

creme brulee til dessert med is og mango

29.01
Fikk en pakke med tester av Bodil



Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...