torsdag, mai 27, 2010

Besøk i dag

Dagen i dag startet med å lage frokost før Pia dro på skolen. Frokosten i dag valgte Pia, og hun ville ha eggerøre med bocon. Og a`mor ville ha rømme og agurk ved siden av også.

Når Pia hadde dratt la jeg meg på sofan, da kroppen var helt sjelven og jeg hadde ikke noe energi.
Lå der i 2,5 timer før jeg sto opp og fikk tatt meg en dusj før Lisa kom.
Det ble ikke så masse kortting på meg i dag, men jeg fikk da gjort noe andre fornuftige tin. Som å rydde opp i noe metallpynt til kortene, fargelagt og klipt ut et motiv til kort. Ellers så satt jeg der og koste meg med det Lisa laget.

Laget en enkel men gri middag i dag. Grateng av kjøttdeig med en helt enkel salat ved siden av, og serførgelig ble det en hjemmelaget rømmedressing til også. Spiste det samme til kvelds også.
Så har jeg spist oopsi .  Dagens oppskrifter har jeg funnet hos Lena Beatrice som vanlig:)

I morgen kommer det en venninne til meg, som skal være her i hele helgen da henens datter skal spille håndballkamper i Vikingskipet. Det gleder jeg meg veldig til.
Nå skal jeg finne sengen kjener jeg. Sove 1 time lengre i morgen da Pia har eksamen i nynorsk skriftelig.
Ønsker alle en super helg!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...