søndag, mai 23, 2010

En utrolig slapp dag

I dag slet jeg fåt å komme meg opp. Klarte omsider å komme meg opp av senga litt over 11.
Kroppen var ikke med meg i dag, og jeg vet ikke hvor den har dratt i natt og ikke kommet tilbake.
Hadde nesten ikke krefter til å komme meg opp tarappa og på badet. Er så lei slike dager, men det er ME`n som herjer med meg om dagen. Det kan jo være et ressultat av at jeg ikke har fått nok hvile i den senere tid.

Måtte jo ha meg frokost også, så da ble det noe så enkelt som å steke 2 egg og 6 skiver bacon.
Når jeg hadde fått i meg maten bar det rett sta for å legge seg igjen.
Måtte ringe til min venninne i dag og si at jeg det sverre ikke klart å komme meg til henne på grilling i dag.
Er kjedelig å si at en ikke kommer når det ikke er så ofte vi treffes. Sykdomen min kan jeg ikke bestemme over når jeg vil være oppe og ikke, så da ble det slik i dag. Er lei for det. Men så kommer dere muligens innom meg i morgen en kjapp tur, og det setter jeg stor pris på.

Selv om en ikke hadde så masse krefter så må en ha noe å putte i munnen som en kan fordøye, så jeg bestemte meg for å prøve meg på Ziggys "polarbrød". Disse var utrolig smakfulle og gode.
Blir nok til at jeg lager flere slike. Ja allerede i morgen da Pia skal ha med seg slike på skolen på tirsdag med noe påleg på. Tok og prøvde meg på disse polarbrødene m tomatpure, skinke, ost og pizzakrydder. MMMMM dette ble bare så superbra:))) Glemte helt å ta bilder av den ferdige "pizzan", men jeg skal spise slike flere ganger, så da kommer det bilder da. LOVER;)

Så kom tiden jeg egentlig skulle lage middag. Det ble ikke slik da jeg ikke klarte og stå på beina.
Pia tok seg en tur ut og vi ble enige om at vi kunne lage middag når hun kommer hjem i kveld.
Bruker 1 time eller2 på å komme meg til hektene når jeg har sovet, så da ble det slik i dag.

Sulten ble jeg jo utover dagen, så jeg måtte jo finne meg noe å lage. Hadde vært på siden til Lena Beatrice og sett ut noe jeg hadde lyst på. Og det var coleslaw. Kål, gullerøtter, løk +++++
Til å kutte opp løken har jeg en god kjøkken venninne som tar den jobben for meg, og hun heter Melissa.
Kjøpte denne lille søte kuttemasinen på Rema 1000 i sin tid for maaange år sidien.

Og slik ble ressultatet mitt når Melissa og jeg fikk gjort jobben. Jeg hadde ikke eplecideredikk og ikke majones, så jeg brukte bare ren seter rømme. Hadde majones men jeg spiser ikke det;)
Dette smakte også helt utrolig godt må jeg si. Spiste det som var på skålen og enda hadde jeg lyst på mer. Men det får jeg ikke ta nå, siden det ikke blir mer enn 1,5 timer til vi skal lage middag/kvels. Restene står i kjøleskapet så jeg har litt til siden også.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...