onsdag, mai 26, 2010

Energiløs dag

Da får jeg skrive noen linjer før dagen er omme.
Har ikke har så mye energi i dag. Det kan skyldes at jeg har vært en tur på biblioteker og innom to butikker + apoteket. Er helt livløs kjennes det ut som i dag. Hjertet banker hart og jeg er helt sjelven i kroppen.
Sto opp med Pia i dag før hun gikk på skolen og spiste frokost med henne. Det ble bare et knekkebrød med baconost. Gikk og la meg igjen når Pia dro på skolen. Lå i 3 timer før jeg klarte å komme meg opp igjen. Når jeg sto opp da i 11 tiden spiste jeg Ziggys polarbrød med skinke ost og litt pizza krydder, med en liten klatt rømme til.

Så bar turen ned til Stange bibliotek for å høre hva de hadde inne av bøker med lavkarbokost.
De fant disse to som jeg kunnne titte litt i. Har bare så vidt sett i den boken som heter "sukkerbiten"
Der står alt om fett, fiber, karboydrat, sukkerinnhold + andre ting som er i maten vår. Det var veldig intresant å se hvor mye sukker vi egentlig får i oss i de matvarene vi spiser, og ikke minst alle de karbohydratene som også er i var "vanlige" kost. Blir inntresant og se litt på disse bøkene. 


Det ble en kjedelig middag i dag, uten noen ting til. Bare kylling qinoa (erstatter ris, og smaker ikke noe) og bearnaise eller hvoedan det skrives hehe.

Ble litt lite fett idag, så jeg laget "pannekake" av 2 egg og nesten 1 dl fløte. Du lurer sikkert på om jeg sier feil når jeg sier dette er en pannekake, hehe. Men sannheten er at jeg ikke kan å steke det, så her i huset har det ikke vært noe middagstema. Du forstår vel sikkert det*LOL* så det ble pannekakerøre i stedet med stekt løk, bacon, strimlet ost og litt rømme.

Er egentlig glad for at dagen i dag er over å jeg skal finne senga, for kroppen min har det ikke bra i dag. Er så sjelven at det ikke er noe gøy en gang. Så jeg håper på en bedre dag i morgen.
Jeg får også besøk av en venninne i morgen og det er koselig. Hun lurte på om jeg ville komme til henne, men jeg har ikke nok krefter til å kjøre bil i 30 min nå. Så det er kos at hun kommer hit en tur, selv om det har vært henne som har kommet hit de siste gangene. Håper jeg snart har noen krefter til å kunne kjøre til henne også. Hun hadde ønske om å lage noe kort i morgen, og det skal vel gå. Er ikke sikkert jeg orker å lage noe, men jeg kan være der å ruske litt i sakene mine, eller så sitter jeg bare der.

Pia ligger bare og hoster hører jeg. Hun har tatt hostesaft, men det hjelper ikke så masse. Krysser fingrene for at det går over snart og at hun får sove. Nå skal jeg finne senga også kjenner jeg.
God natt og sov godt!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...