søndag, mai 23, 2010

Så var det middag/kvels

Endelig ble det noe mat igjen etter mye att og frem her i dag, siden jeg har vært i så dårlig form.
Det ble biff, (joda det er en biff der om du ser nøye etter hihi) m løk (stekt) brokoli kokt i litt Tine smør, og sist men ikke minst soppstuing. Har ikke fulgt noen oppskrift her bare hodet.
Brukte 250 gr sopp og en liten skvet kremfløte (mellom en halv og en hel dl)
Det smakte like deilig som det alltid gjør med biff:)

Det var denne dagen i bilder og ord. Nå skal jeg prøve å sitte litt her før jeg finner sengen.
Tenkte jeg skulle gå inn på ME forumet og titte litt mer om ME og lavkarbo mat.
Håper dagen i morgen kan bringe meg litt mer krefter enn det jeg har hatt i dag.
Ha en fortsatt hyggelig 1 pinsekveld!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...