søndag, juli 05, 2009

Lørdag 04 juli

Været: Var overskyet når på formidagen. Så kom sola og det ble deilig ute igjen:)

Formen: Bra.
Søvn: Sov 9,5 timer på natta og 1 time på dagen.

Ellers: Kjørte en tur til Out Let One i Vestby sammen med mamma og Thorstein.
Der kjøpte jeg meg en genser til 100 kr. Når vi kom hjem sat vi ute og koste oss litt.
Etter at vi hadde grillet på kvelden, kjørte vi en tur til Glennetangen. Glennetangen er et hytte- og friluftsområde med fiske- og bademuligheter, og et stort spissested. Når vi kom ned dit traff vi noen kjente av oss som vi ble stående å skravle litt med. Når vi kom hjem gikk jeg en tur bort til Elin. Satt der og skravlet og koset oss. Lærte henne litt data også:) Så nå vet hun hvor hun skal gå for å lete etter ting på nettet;) Var kje på kvelden så jeg gikk å la meg, mens de andre satt oppe enda. En fin dag:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...