torsdag, juli 02, 2009

Onsdag 01 juli

Været: Sol bak et slør av hvite skyer, deler av dagen. Ellers var det sol. Deilig og varmt fortsatt.

Formen: Er den samme, opp og ned.
Søvn: Sov 7 timer i natt og to timer på dagen.

Ellers: Har strot sett ligget i dag, bortsett fra når jeg har hatt besøk. Fikk besøk av Lene og Kine.
Eller det var jeg som spurte om de ville komme bort en tur og hente bryllupsgaven til Lene og Ståle, og bursdagsgaven til Kine. Det var hyggelig med besøk av de, da jeg ikke har hatt besøk av de siden bursdagen min i januar. Senere på dagen kom Anne Lee en tur. Vi satt og skravlet en stund før vi tok oss en tur på soppenElgstua i Elverum, for å besøke Siv. Det var hyggelig å treffe Siv, selv om det ikke ble så mye skravling med henne, siden hun var på jobb. Anne Lee og jeg kjøpte oss en is vær, før vi tok turen hjem igjen. Resten av kvelden slappet jeg av.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...