tirsdag, juli 28, 2009

Tirsdag 27 juli

Været: Sola skinner og det er deilig ute. Men en bør ha bukser på siden det blåser;)

Formen: Den er litt laber i dag
Søvn: 7 timer

Ellers: Ja nå er det en stund siden jeg har skrvet her. Har vært en del i Østfold i sommer og ellers har jeg vært hjemme.
Har testet formen min litt i sommer i forbindelse med at jeg skal til
Sølvskottberget 13.08 og være der i 6 uker. Kjenner det ikke er så høyt tempo på meg, og at det ikke er så mye som skal til før kroppen gir beskjed.
På fredag som var kom Anne, Øyvind og tassen innom en tur, før de skulle på hyttetur.
Det var koselig med besøk av de.
Melinda var hos meg i helgen og vi koste oss med å lage kort og spille noen spill. (ludo, dam og kinasjakk)
Var hos Anne Lee og Geir og spiste middag på søndag.
Siv og Lars kom også en tur. Det var hyggelig det, for det var en stund siden jeg så de sist.
Alt i alt en fin helg!
Pia og jeg har spist reker i kveld. Det smakte deilig:)

Dagens bilde:

1 kommentar:

tutpotur.blogspot.no sa...

Dem rekene ser så yummy ut ja takk))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...