fredag, oktober 02, 2009

Fredag 02 oktober

Været: I dag var det -4 kl 07.30 og hvitrimet på bakken,g en strålende sol.

Formen: Føler meg fortsatt ganske så sliten i kroppen, med sjelvinger og småfeber.

Søvn: Det ble 6,5 timer i natt, og 3 timer på formidagen med søvn

Ellers: Sto opp med Pia i dag, og vi spiste frokost sammen før hun ble hentet. La meg igjen etter at hun dro på skolen og sovnet og sov til 11, da Mette ringte meg. Tok meg en kjapp dusj før jeg tro til tannlegen på Hamar. Skulle levere noen sko til skomakeren, men den var jo serførgelig stengt i dag. Får prøve en annen dag da så jeg får ordnet de snart. Var en ut innom Panduro og Unikhobby i dag og kjøpte meg noen juleark og et bursdagsstempel. Var og handlet på Rema 1000 på Ridabu, der Anne Lee og Geir har åpnet butikk. Det var en flott butikk, med bare kjente som jobbet:) Pia og Hege laget taco i dag når jeg kom hjem, og det var koselig. Senere på kvelden kjørte jeg Pia ned til Cato i Ottestad da hun skal være der til i morgen. Og jeg sitter her alene i kveld. Har ikke orket så masse etter denne dagen, så nå er det sengen for meg, og gleder meg til å kunne sove leeenge i morgen;)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...