torsdag, oktober 01, 2009

Torsdag 01 oktober

Været: Et strålend vær, men en ganske så frisk og sur luft ute

Formen: Elendig i dag også. Er fortsatt sjelven og har småfeber

Søvn: Har sovet 7 timer i natt og lå 5 timer på dagen. Sov noen av de timene også

Ellers: I dag har jeg ikke gjort noe annet enn å dra til Gjøvik på ct av hjertet mitt. Trude satt og ventet på meg, når jeg var ferdig. Vi tok oss en matbit før jeg dro bort på Happy Hobby i 10 min. Så var det veien hjem. Ja den var ikke bare bare, følte at jeg ikke skulle klare å komme hjem. Men jeg gjorde det da;) når jeg kom hjem kom Amanda for å vaske noen klær. Jeg gikk og la meg, og ble liggende i 5 timer, før jeg varmet opp fårikålen fra i går. Snakket med mamma på tlf i kveld også. Amanda kom opp en tur senere på kvelden, da hun skulle se noe debatt på tv. Nå er det sengetid kjenner jeg igjen. Natti natt!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...