torsdag, oktober 29, 2009

Torsdag 29 oktober

Været: Det har vært grått og tåkete i hele dag. Det var forst ute på bakken også.

Formen: Er ikke herlt god i dag. Er så sliten i dag, enda jeg ikke har gjort noe. Er mulig det er utslaget fra jeg var på besøk i går:(

Søvn: Tja det var det da. Sover da noen timer på natta, men ellers ligger jeg bare å vrir meg og ikke får sove. Våkner i 5-6 tiden på morran, og ligger våken til ca 8-8.30 og sover da til 10-10.30. Har ikke sovet noe på dagen heller, så det er vel bare slik om dagen.

Ellers: Glemte å skrive her i går, så jeg får gjøre det nå. Dro en tur ned på Stange da jeg skulle handle litt. Først dro jeg i banken for å ta ut noen penger. Har fått meg parkeringsbevis for en uke siden, og skulle ut og bruke det for første gang i dag. Jepp banken var første stopp, der var jo handikapplassen ikke ledig. Og jo da der sto det en bil som ikke skulle stå der. Så var det ikke ledig på noen av de andre heller, så jeg måtte vente til noen andre kjørte. Skulle ta ut penger i minibanken, men nei da der fikk jeg ikke ut noen penger. Det fikk ikke han som prøvde før meg og ikke hun etter meg. Jeg gikk inn for å ta ut penger. Så at Øverbyn satt der så jeg gikk en tur inn til henne på kontoret hennes. Hun var snart ferdig på jobb, så det endte opp med at jeg ble med henne hjem. Der sto Anita og ventet sammen med hunden sin, som lekte med hunden til Øverbyn. Vi gikk nå inn og satte oss, det var så kalt inne at jeg ble helt blå under neglene. Så korrter vi inn på hele oppholdet og forteller at grunnen til at det var kalt der, var for at varmepumpa blåste kalt. HEHE
Dro på Rema for å handle, og der fikk jeg brukt P-kortet mitt for første gang;0)
Når jeg kom hjem laget jeg meg skinkestek med poteter, brokoli og fløtesaus.
Skjedde ikke noe mer den dagen.

Dagen i dag: Var ikke helt i slaget når jeg sto opp i dag, og det har ikke blitt noe bedre utover dagen. Har sittet her på pc litt i dag, for å prøve å få fikset det med pluginsene til psp. Har ikke fått ordnet noe enda, så jeg håper det blir orden på det snart.
Hentet Pia hos Henning i dag, og på veg hjem stakk vi på Rema og handlet litt og en tur på Europris. Pia ville ha pølse m lompe til middag, så hun fikk det. Jeg har stripet håret til Pia i kveld før hun skulle ut på Halloweenparty. Hun hadde pyntet seg som en kattepus. Hun ble så fin atte:0) Har prøvd å lage litt kort i dag, men formen er ikke bra så det kunne jeg bare glemme. Nå tar jeg å legger meg litt, for jeg orker ikke sitte her på pc mer.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...