mandag, april 13, 2009

2 påskedag

Ja, da er denne påsken snart over også.

Været: Vi har hatt litt skiftende vær ute. Solen har tittet frem nå og da i hele dag. Nå er kl 18 og det er 19 varme ute. En flott dag! Sola skinner ute enda, og det er deilig.

Formen: I dag har ikke formen vært helt på topp. Kom meg opp kl 10. Og to timer senere var jeg så trøtt og kje at jeg måtte legge meg litt igjen. Jeg sov i 2,5 timer, og var mer sliten når jeg våknet enn når jeg la meg.

Ellers: Har ikke gjot noe spes i dag da jeg ikke har orket noe. Skal kjøre Pia ned i Ottestad for at hun skal hente moben sin, som hun glemt igjen hos ei venninne.
Har sopt terrassen og hellene ute i kveld.
Da har vi spist spagetti-carbonara til kvels. Pia skal til Henning i kveld.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...