fredag, april 17, 2009

Fredag 17 april

Været: i dag har det vært et strålende vær hele dagen. 28 varme kl 18 i kveld. Det har vært skarp luft i hele dag.

Formen: Ikke så bra i dag. Har ligget flere ganger i dag og er ganske sliten.

Ellers: Dagen startet tidlig i dag. Våknet litt over 06.00. Sto opp og ruslet litt rundt. Så fikk jeg en ny mld fra de som har stjålet mobilen til Pia, kl 06.30. Så da bestemte jeg meg for å anmelde saken, siden Pia har tyveri sporing på den.
Historien startet da Pia skulle ta skolebussen hjem til Vestbygda, tirs 31 mars. Hun oppdaget bare få skritt ettert at hun hadde gått av bussen at den var borte. Vi tok kontakt med busselskapet, men de hadde ikke fått inn noen mob. Nei vel, da ligger den fortsatt et sted. (siden det er tyveri sporing på den) "det batyr at om noen finner den og tar ut simkortet til Pia og sette inn sitt eget, vil jeg få en mld på min mob" og jeg hadde ikke fått noen mld enda. Så den var fortsatt ikke i bruk. Så jeg bestemte meg for å ta en tur til Concordia buss for å sjekke opp litt.
Der fikk jeg vite at det var en Polsk mann som kjørte bussen den dagen. Så på onsdag 15 fikk jeg to mld som viste mobnr og sim nr på den som hadde tatt i bruk den mobilen. Fint teknkte jeg. Men det var ikke så greit som det hørtes ut som. For det nr som det kom mld fra var fra Polen. Og jeg ringte utenlands opplysningen, og de fant ingen som hadde dette nr. Jepp hele saken er litt misstenkelig. Så dagen i dag har mye av tiden gått til det med å finne ut av ting med den mob. Leverte anmeldelsen til sjefen på Concordia. Og han syntes det var bra. Hadde snakket med han i går, og han ba meg om å sende en mail. Men siden jeg har anmeldt saken i dag, så fikk han en kopi av anmeldelsen. Han skulle snakke med vedkommende og konfrontere han med det, og si at han ble fulgt med og at det var anmeldt til Politiet.
Vi får se hvordan det går med denen saken, og om den blir løst.
Ønsker alle en fin helg!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...